Infografika na temat aplikacji GAMA. Napis: Twórz z nami kalendarz wydarzeń.

[GAMA], czyli Gliwicka Aplikacja Miejskich Aktywności ma być najlepszym źródłem wiedzy o tym, co dzieje się w Gliwicach. Jednak żeby tak się stało, kalendarz wydarzeń musi na bieżąco wypełniać się całą [GAMĄ] propozycji ze świata kultury, sportu, edukacji, rozrywki, do czego zachęcamy organizatorów koncertów, wystaw, warsztatów, zawodów, itd.

Jak dodać wydarzenie do kalendarza?

  1. Wejdź na stronę gama.gliwice.eu. Funkcja dostępna jest także bezpośrednio z poziomu aplikacji.
  2. W górnym menu znajdź zakładkę „Zgłoś wydarzenie”.
  3. Na ekranie wyświetli się formularz zgłoszeniowy.
  4. Wypełnij go starannie. Wprowadzone dane będą wyświetlać się, jako informacja o organizowanym przez Ciebie wydarzeniu. Zadbaj więc o treść, odpowiednią grafikę. Pamiętaj, że jest to także reklama – zaproszenie, które kierujesz do odbiorców!
  5. Wyślij formularz. Na podanego maila otrzymasz link z prośbą o potwierdzenie swojego zgłoszenia.
  6. Poczekaj, aż administratorzy aplikacji zaakceptują Twoje zgłoszenie. Po weryfikacji – wyświetli się ono w kalendarzu [GAMY].
  7. Jeżeli coś zmieniło się  Twoje wydarzenie wymaga korekty lub coś się zmieniło – poinformuj nas o tym na adres kontakt@ckvictoria.pl.

Zapełnijcie [GAMĘ] swoimi wydarzeniami!

O formularzu „Zgłoś wydarzenie” rozmawiają Marzena Sosnowska i Paweł Ciepliński z Centrum Kultury Victoria w Gliwicach

Dowiedz się więcej o aplikacji [GAMA] (link)